1. Zasady odbioru osobistego zamówionych towarów:
- zamówiony towar można odbierać osobiście w naszym magazynie we Wrocławiu na ulicy Stargardzkiej 3 od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00.
-
przed odbiorem towaru należy uregulować przelewem na nasze konto całość kwoty zamówienia
-
udając się do punktu odbioru należy zabrać ważny dokument tożsamości oraz otrzymane potwierdzenie realizacji zamówienia (nazwisko i imię Zamawiającego, numer zamówienia). W przypadku, jeżeli odbioru dokonuje osoba nie wskazana w zamówieniu powinna ona posiadać oprócz w/w dokumentów pisemne upoważnienie do odbioru towaru podpisane czytelnie przez Zamawiającego.
-
odbierający zamówienie jest zobowiązany do sprawdzenia jego zgodności pod względem asortymentowym, ilościowym i jakościowym.
UWAGA: Prosimy o zgłaszanie się po odbiór zamówień wyłącznie po otrzymaniu informacji mailowej, że zamówienie jest przygotowane do odbioru.
2. Zasady odbioru dostawy zamówionych towarów:
- zamówiony towar jest dostarczany przez kuriera lub firmą przewozową pod wskazany w zamówieniu adres do 48 godzin od jego nadania: poniedziałek - piątek 09.00 - 15.00
Uwaga: Przy dostawach paletowych kurier realizuje dostawę wyłącznie poprzez zdjęcie towaru z samochodu, kurier nie wnosi towaru.
-
przed dostawą towaru należy uregulować przelewem na nasze konto całość kwoty zamówienia oraz kosztów dostawy.
-
o terminie realizacji zamówienia Klient jest informowany mailowo i/lub telefonicznie z 1-2 dniowym wyprzedzeniem.
-
informujemy, iż usługę transportową świadczy niezależny podmiot gospodarczy. Kurier dostarcza zamówiony towar do dwóch dni roboczych od daty nadania przesyłki. Termin realizacji usługi transportowej może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Sklepu - takich jak na przykład klęski żywiołowe, awaria auta.
-
w przypadku dostarczenia towaru za pośrednictwem wyspecjalizowanego przewoźnika od nabywcy stwierdzającego powstanie szkody transportowej oczekuje się wykonania aktu staranności wymaganego przepisami ustawy z dnia 15-tego listopada 1984 roku - Prawo przewozowe (dz. U. 1995 r., Nr 119, poz. 686 z późn. zm.) dla zachowania odpowiedzialności przewoźnika, a w szczególności spowodowania protokolarnego ustalenie przez przewoźnika stanu przesyłki oraz okoliczności stwierdzenia szkody. Oznacza to, że Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika przewoźnika spisania właściwego protokołu. Uszkodzenie opakowania fabrycznego należy wpisać w protokół szkody z zaznaczeniem w stosownej rubryce "uszkodzone opakowanie fabryczne". Dla udokumentowania stwierdzonego uszkodzenia opakowania fabrycznego zalecamy wykonanie dokumentacji fotograficznej zapakowanej palety po zdjęciu warstwy ochronnej w postaci streczu. Jeżeli uszkodzenie opakowania fabrycznego skutkuje uszkodzeniem znajdującego się w nim towaru prosimy o wykonanie dodatkowo zdjęć uszkodzonego opakowania oraz uszkodzeń towaru.
UWAGA: Sprawdź przesyłkę! Każde uszkodzenie opakowania fabrycznego odnotuj na liście przewozowym lub protokole szkody z zaznaczeniem "uszkodzone opakowanie fabryczne"! - protokół szkody spisany z kurierem uprawnia do zgłaszania roszczeń ubezpieczeniowych, co do ilości lub uszkodzeń mechanicznych. Zwracamy uwagę, że Klient lub osoba przez niego upoważniona potwierdzając własnoręcznym podpisem treść spisanego protokółu szkody zobowiązany jest do zadbania, aby zawarte w nim informacje były zgodne z prawdą, kompletne i rzetelne pod rygorem konsekwencji będących skutkiem niedopełnienia tego wymogu.
- na spisanie protokołu szkody w obecności kuriera dla usługi przewozowej ustawodawca przewiduje 7 dni.