Piękne wnętrza to nasza specjalność!
Nasza oferta to najlepsze dostępne na polskim rynku podłogi i drzwi - panele podłogowe, podłogi drewniane, drzwi wewnętrzne i zewnętrzne oraz niezbędne akcesoria. Od początku działalności współpracujemy z renomowanymi polskimi i światowymi producentami: Quick-Step, Balterio, Krono Original, Swiss Krono, Egger, Khars, Barlinek, Baltic Wood, Tarkett, Porta, Pol-Skone, DRE, Erkado, Interdoor, Gerda i wiele innych.
Na bieżąco obserwujemy trendy w wyposażeniu wnętrz i wprowadzamy je do Twojego domu. W naszym sklepie zawsze dostępne są proponowane przez producentów nowości zarówno w zakresie podłóg, jak i modeli drzwi.
Wysoka jakość, konkurencyjne ceny, doświadczony zespół pracowników świadczących profesjonalne doradztwo i obsługę. To wszystko zapewnia 100% satysfakcję z dokonanych zakupów i gwarantuje pełne zadowolenie z użytkowania drzwi i podłóg.
Wybór oferowanych do sprzedaży towarów bazuje na wieloletnich doświadczeniach w branży podłóg i drzwi. W oparciu o nie możemy gwarantować za jakość sprzedawanych towarów. Dokładamy również starań aby poziom obsługi i doradztwa w zakresie wyboru przez klienta najbardziej odpowiedniego dla niego asortymentu korespondował z jakością sprzedawanych towarów. Wszystkie oferowane produkty posiadają oryginalne, fabryczne opakowanie i pełną gwarancję w myśl obowiązującego na terenie RP porządku prawnego.
Jednym z priorytetowych celów naszej firmy jest sprawne realizowanie dostaw zakupionych towarów. Korzystamy w tym zakresie z sprawdzonych w czasie wieloletniej działalności na rynku, przewoźników. Niejednokrotnie mogliśmy się przekonać, że ich organizacja i działanie stanowią jednoznaczną gwarancję dotarcia przesyłki pod wskazany na zamówieniu adres, w zadeklarowanym czasie i bez uszkodzeń. Wszystkie realizowane przez nasz sklep wysyłki są ubezpieczone. Każdy z klientów ma możliwość bieżącego śledzenia poszczególnych etapów dostawy. W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości nasi pracownicy podejmują niezwłocznie interwencję mającą na celu wyjaśnienie przyczyn zaistniałej sytuacji. W naszej ponad 10-letniej działalności celem nadrzędnym było, jest i pozostanie zadowolenie i satysfakcja klientów z dokonanego wyboru i zrealizowanych zakupów. Cel ten wraz z dążeniem do najwyższej staranności ukierowanej na realizację zamówień w zgodzie z obowiązującym w tym zakresie prawem stanowią siłę napędową naszego dynamicznego rozwoju.
W REGULAMINIE naszego sklepu znajdziecie Państwo wskazania i zasady którymi należy się kierować w procesie składania zamówień, wykonywania płatności oraz odbioru zakupionych towarów. Informujemy tam również o udzielanych gwarancjach czy dokonywaniu zwrotów. W przypadku jakichkolwiek dalszych wątpliwości prosimy o kontakt mailowy na adres sklep@e-domytomy.pl, bądź nr telefoniczny 71 319 44 66 lub 514 098 806. Chętnie i wyczerpująco odpowiemy na zadane pytania i odniesiemy się do zgłoszonych wniosków lub sugestii.
Dostępność towaru:
Wszystkie oferowane w sklepie towary są zamawiane wg indywidualnych potrzeb klienta, zgodnie z złożonym przez niego zamówieniem. Wyjątek od tej zasady stanowią towary z adnotacją „ na składzie” bądź towary wyprzedażowe. Oferowane towary pochodzą wyłącznie od sprawdzonych na polskim rynku producentów/dostawców.
Czas realizacji:
Określony w ilości dni roboczych czas realizacji zamówienia, w odniesieniu do danego towaru, znajduje się w opisie tego towaru.
Wysyłki/odbiory:
Wpłata całości kwoty wynikającej z złożonego zamówienia warunkuje realizację wysyłki, bądź dokonanie osobistego odbioru towaru z naszego magazynu. Za dokonaną wpłatę uważany jest wpływ należności na nasz rachunek bankowy .
- przewoźnik/kurier - 3-4 dni robocze,
- odbiór własny - następnego dnia, w magazynie Sklepu we Wrocławiu.
Koszt dostawy:
Koszt dostawy do konkretnego zamówienia wyliczany jest po wybraniu opcji DOSTAWA ,doliczany do wartości zamówienia i w całościowej kwocie należności przesyłany drogą mailową.
Gwarancja/rękojmia:
Wszystkie oferowane towary posiadają gwarancję producenta/rękojmię dostawcy zgodnie z regulacjami obowiązującymi na terenie RP. Reklamacje konsumenckie, w zależności od wyboru dokonanego przez Klienta, należy kierować do Producenta/Autoryzowanego Serwisu w przypadku reklamacji zgłaszanych w oparciu o Kartę Gwarancyjną lub na adres serwis@dystrybucja.biz.pl w przypadku reklamacji zgłaszanych w oparciu o rękojmię. Na wyżej wymieniony adres mailowy należy przesłać uzupełniony druk zgłoszenia reklamacyjnego dostępny do pobrania pod tym linkiem. Właściciel e-sklepu zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe z przyczyn od niego niezależnych do poinformowania w tym okresie Klienta o przyczynach zwłoki .
Polityka bezpieczeństwa:
Dane osobowe naszych Klientów przechowywane są w naszej bazie z zachowaniem wszystkich obowiązujących w tym zakresie przepisów i regulacji.
Ważne:
- Oferowane towary sprzedawane są z 23% stawką VAT. Celem otrzymania Faktury należy wypełnić wszystkie rubryki formularza ZAMÓWIENIA oraz zaznaczyć w UWAGACH DO ZAMÓWIENIA - Faktura VAT. Brak podania pełnych danych skutkować będzie wystawieniem Paragonu.
- Każdy Klient ma prawo do pełnej informacji odnośnie interesujących go towarów i aktualnego etapu realizacji złożonego przez niego zamówienia.
- Dokonując odbioru zamówionego towaru należy w obecności dostawcy/kuriera (dostawa pod wskazany adres) lub pracownika magazynu (odbiór własny) dokonać kontroli, czy opakowanie fabryczne znajduje się w stanie nienaruszonym. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zaleca się wspólne z kurierem/ pracownikiem magazynu sprawdzenie zakupionego towaru.
- Stwierdzając brak ilościowy/uszkodzenie mechaniczne należy spisać protokół rozbieżności/ szkody. Przed podpisaniem spisanego protokołu zalecane jest zweryfikowanie zawartych w nim zapisów w taki sposób aby obiektywnie odpowiadały one zaistniałym faktom.
- Protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania roszczeń ubezpieczeniowych, co do ilości lub uszkodzeń mechanicznych. Stanowi on również podstawę do złożenia reklamacji z tytułu wad zamówionego towaru ujawnionych w trakcie odbioru/dostawy. Dodatkowo dla udokumentowania wady jak też umiejscowienia uszkodzonego towaru na palecie pomocne jest wykonanie i dołączenie do zgłoszenia dokumentacji fotograficznej. Reklamację z tego tytułu należny złożyć w ciągu 7 dni kalendarzowych licząc od daty odbioru/dostawy przesyłki.