Gwarancja

Wszystkie oferowane w Sklepie towary objęte są gwarancją na terenie RP. Karty Gwarancyjne poszczególnych producentów dołączane są bezpośrednio do znajdujących się w opakowaniach fabrycznych towarów.

W przypadku stwierdzenia braku Karty Gwarancyjnej należy o tym fakcie niezwłocznie powiadomić Sklep, który na każde życzenie Kupującego prześle wzór Karty Gwarancyjnej. Wzory Kart Gwarancyjnych znajdują się ponadto na stronach internetowych poszczególnych producentów.

Prosimy o przechowywanie otrzymanych wraz z towarem Kart Gwarancyjnych przez cały okres obowiązywania gwarancji. Dotyczy to zwłaszcza Kart Gwarancyjnych w których producenci opatrzyli dostarczony w ramach udzielonej gwarancji towar indywidualna numeracją fabryczną.

Należy pamiętać, iż Karta Gwarancyjna wraz z dowodem zakupu, w myśl uregulowań stosowanych przez większość producentów, stanowią podstawę do złożenia reklamacji z tytułu gwarancji udzielonej przez producenta na wyprodukowany towar. Klient może zgłosić swoje roszczenie w ramach udzielonej gwarancji bezpośrednio u producenta lub w Autoryzowanym Serwisie, którego adres znajduje się na Karcie Gwarancyjnej.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl