- Czy aby złożyć zamówienie trzeba mieć zarejestrowane konto w e-domytomy.pl?
Nie, nie trzeba rejestrować konta. Zamówienie można złożyć jako „gość” serwisu. Jednakże gorąco zachęcamy do założenia konta. Otwiera to przed osobami zarejestrowanymi wiele możliwości i korzyści niedostępnych dla niezarejestrowanych użytkowników.
- Czy możliwe są rabaty, negocjacje cen, dodatkowe oferty handlowe?
Tak, zapytania w takim przedmiocie należy dokonywać pisemnie. Podstawę dla nich stanowią ponadstandardowa ilości lub wartość zamówienia.
- Jak opłacić zamówienie złożone w e-domytomy.pl?
Możliwe są dwie formy płatności końcowej: przelewem na wskazany rachunek bankowy lub gotówką przy osobistym odbiorze towaru z magazynu. W obu przypadkach należy jednak pamiętać, że zamówienie uruchomia wpłata 50% zaliczki na konto e-sklepu.
- Ile mam czasu na zapłacenie za zakupy?
W przypadku 50% zaliczki jest to 5 dni kalendarzowych liczonych od daty złożenia zamówienia. Brak wpłaty w tym terminie skutkuje automatycznym anolowaniem zamówienia. Wpłaty końcowej należy dokonać w ciągu max 7 dni roboczych liczonych od mailowego otrzymania powiadomienia o dotarciu zamówionego towaru do magazynu.
Dłuższe przechowywanie towaru w magazynie naraża Kupującego na obciążenie kosztami składowania zamówionego towaru
- Czy po złożeniu zamówienia można dokonać w nim zmian?
Tak, w ciągu 24 godzin liczonych od uruchomienia zamówienia i wyłącznie w formie pisemnej.
- Czy można anolować zamówienie?
Tak, zamówienie można anolować w ciągu 24 godzin od chwili jego uruchomienia. W tym zakresie obowiązuje jednak wyłącznie pisemna forma komunikacji.
- Zamówiłem produkt w e-domytomy.pl, z kim kontaktować się po złożeniu zamówienia?
Do dyspozycji są nasi konsoltanci dostąpi pod numerami telefonów wskazanymi na stronie Sklepu. Można również kontaktować się przez mail pisząc na adres: sklep@e-domytomy.pl.
Ważne! Wszelkie ustalenia są wiążące tylko i wyłącznie jeżeli zostały dokonane w formie pisemnej.
- Jaki jest standardowy czas realizacji zamówień?
Przy opisie każdego z oferowanych w e-sklepie towarów podany jest standardowy czas realizacji zamówień. Wynosi on od 3 do 21 dni w przypadku towarów prefabrykowanych i od 4 do 11 tygodni w przypadku towarów nieprefabrykowanych.
- Realizacja zamówienia trwa dłużej niż było to podane w karcie informacyjnej towaru. Co mam zrobić?
Przypadki takie są sporadyczne. Najczęściej powodem jest dostarczenie przez producenta uszkodzonego towaru. Klient może: zaaprobować dodatkowy okres oczekiwania na dostawę (towar jest produkowany wówczas w trybie reklamacyjnym) lub zrezygnować z zakupu uszkodzonego towaru przesyłając w tej sprawie w trybie odwrotnym pisemne oświadczenie.
- Jak zgłosić odbiór osobisty z magazynu e-domytomy.pl?
Po pierwsze składając zamówienie nie wybieramy opcji z kosztem wysyłki, po drugie po otrzymaniu mailowego zawiadomienia o dotarciu towaru do magazynu, mailowo podajemy informację określającą dzień odbioru i formę uregolowania płatności końcowej.
Dokonując odbioru osobistego należy posiadać Dowód Osobisty. Dotyczy to również osób wskazanych pisemnie przez Kupującego jako upoważnione do odbioru towaru.
- Gdzie i jak mogę złożyć reklamację?
Reklamację składamy w formie pisemnej na adres: serwis@dystrybucja.biz.pl poprzez przesłanie uzupełnionego druku zgłoszenia reklamacyjnego dostępnego do pobrania pod tym linkiem. Jeżeli dotyczy ona uszkodzeń mechanicznych lub braków ilościowych stwierdzonych podczas odbioru towaru od kuriera wymagane jest dołączenie spisanego na tą okoliczność z kurierem protokołu szkody. Istotne jest również dołączenie zdjęć dokumentujących fakt odbioru uszkodzonej przesyłki. Przed podpisaniem protokołu szkody należy zwrócić uwagę czy właściwie odnotowane zostały w nim stwierdzone podczas odbioru przesyłki uszkodzenia opakowań fabrycznych towarów. Jest to zapis niezwykle ważny ponieważ do uszkodzeń mechanicznych znajdujących się w opakowaniach fabrycznych towarów nie mogło by dojść bez jednoczesnego uszkodzenia opakowania fabrycznego.
- Gdzie mogę śledzić swoja reklamację?
O aktualnym etapie realizacji reklamacji informuje nasz serwis. Korespondencję w tych sprawach należy kierować na adres: serwis@dystrybucja.biz.pl.
- Dlaczego paragon nie był dołączony do mojej przesyłki?
Paragon jest zawsze dołączany do każdej przesyłki. Umieszczany jest przeźroczystej kopercie, pod listem przewozowym. Jeżeli zaginął w trakcie transportu lub przenoszenia przesyłki do miejsca jej docelowego składowania należy pisemnie wystąpić o przesłanie duplikatu.
- Czy można zwrócić zakupiony produkt?
W przypadku towarów nieprefabrykowanych wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb nie ma możliwości zwrotów. Dotyczy to w szczególności drzwi, ościeżnic i opasek maskujących. Regulacja ta obejmuje również osoby fizyczne, które w ramach wdrożonych z dniem 01.06.2020 r. zmian zostały zaliczone w poczet konsumentów.
- Czy istnieje możliwość późniejszego przepisania zakupu zrealizowanego przez konsumenta na firmę?
Obowiązujące w tym zakresie przepisy wykluczają taką możliwość. Dlatego składając zamówienie należy ostatecznie zdecydować kto ma być jego odbiorcą.
- Czy duże zamówienie będzie zrealizowane w całości, czy w częściach?
Decyduje o tym wielkość zaakceptowanych przez przewoźników jednostek opakunkowych. Przy przekroczeniu obowiązujących w tym zakresie limitów zamówienia, z przyczyn niezależnych od nas, zamówienia muszą być podzielone.
- Podczas płatności przez PayU pojawił się problem, czy mogę wykonać ją ponownie?
W sprawach dotyczących problemów z płatnościami prosimy o kontakt z naszymi konsultantami.