Jak kupować?

1. Zasady ogólne:

  • zamówienia należy składać wyłącznie poprzez stronę Sklepu internetowego:
  • w celu uniknięcia pomyłek, bądź powstania nieporozumień, nie przyjmujemy zamówień telefonicznych. Również w ten sposób nie prowadzimy wiążących dla stron ustaleń czy przewidzianych Regulaminem zmian do zamówienia.
  • zamówienia będą realizowane zgodnie z wypełnionym formularzem ze strony internetowej. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi i sprawdzenie poprawności wyboru przed wysłaniem zamówienia.
  • przy złożeniu zamówienia na towary nie znajdujące się na stanie magazynowym Sprzedawcy i wpłacie zaliczki nie ma możliwości zmiany zamówienia lub jego anulowania.

2. Procedura zamówienia:

  • panele, deska trójwarstwowa, akcesoria:
  • wybierz dekor, rodzaj i ilość (sprzedajemy wyłącznie w jednostkach opakunkowych). W celu uzyskania szczegółowych informacji z zakresu aktualności oferty zalecamy zapoznanie się z obowiązującymi na dzień składania zamówienia katalogami współpracujących ze sklepem producentów.

  • jeżeli jest taka potrzeba do zamówienia można dołączyć znajdujące się w ofercie akcesoria w postaci podkładów, folii, kleju, gruntu, listew, narożników.

  • dodaj wybrane artykuły do koszyka.

  • sprawdź dokładnie swój koszyk, zwłaszcza w przypadku zamawiania towarów opatrzonych dopiskiem nie będących na stanie magazynowym Sprzedawcy.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prześlij pytanie.

  • wypełnij formularz z danymi teleadresowymi.

  • zdecyduj o formie dostawy – odbiór własny lub dostawa pod wskazany adres.

  • wyślij zamówienie.

  • drzwi (skrzydła i ościeżnice).

  • wybierz odpowiedni model, kolor, standard wykończenia (laminat/fornir) i parametry techniczne drzwi. W celu uzyskania szczegółowych informacji z zakresu aktualności oferty zalecamy zapoznanie się z obowiązującymi na dzień składania zamówienia katalogami współpracujących ze sklepem producentów.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prześlij pytanie.

  • uzupełnij dostępne opcje dla wybranego produktu zgodnie ze swoim zapotrzebowaniem.
  • określ ilość zamawianych produktów, specyfikując każde skrzydło (nazwa, typ, rozmiar, przeznaczenie, kierunek otwierania) i przyporządkowując mu ościeżnicę (typ, głębokość budowlana).
  • dodaj akcesoria które będziesz potrzebował – klamki, tuleje wentylacyjne, osłonki na zawiasy.
  • dodaj wybrane artykuły do koszyka.
  • sprawdź dokładnie swój koszyk.

Pamiętaj, że drzwi (skrzydła, ościeżnice i opaski maskujące) są towarem, który zostanie wyprodukowany od podstaw zgodnie z Twoim zamówieniem.

Uwaga: dostawy samych ościeżnic realizowane są wyłącznie na palecie.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prześlij pytanie lub zadzwoń!

  • wypełnij formularz z danymi teleadresowymi.

  • zdecyduj o formie dostawy – odbiór własny lub dostawa pod wskazany adres.

  • wyślij zamówienie.

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz mailem należną do wpłaty kwotę, której zaksięgowanie na naszym koncie uruchomi realizację Twojego zamówienia.
Będzie to:

  • 100 % należności w przypadku dostawy/odbioru towarów w terminie do 10 dni roboczych. O skompletowaniu całości zamówienia powiadomimy mailowo, informując jednocześnie o gotowości do wydania towaru (wysyłka/odbiór osobisty). Transakcję zakończymy wystawieniem dokumentu końcowego (paragon, faktura).
  • 50% należności w przypadku dostawy/odbioru towarów w terminie powyżej 10 dni roboczych. Po wpłacie zaliczki wystawimy fakturę zaliczkową. O skompletowaniu całości zamówienia powiadomimy mailowo, prosząc o wpłatę pozostałej do uregulowania kwoty. Jej zaksięgowanie na naszym koncie skutkować będzie powiadomieniem o gotowości do wydania towaru (wysyłka/ odbiór osobisty) oraz wystawieniem dokumentu końcowego (paragon, faktura).

UWAGA: dla zamówień z opcją DOSTAWA wartość zamówienia oznacza wartość brutto zamówionych towarów wraz z kosztem ich dostawy pod wskazany na zamówieniu adres.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl